Wat ik eet met Diabetes type 2.

Gevarieerd, lekker en gezond eten vind ik belangrijk. Met diabetes is het echter een struggle om genoeg koolhydraten binnen te krijgen maar toch je glucose onder controle te houden. Vandaag laat ik je foto's zien van gerechtjes die ik met regelmaat eet. Dit werkt voor mij het beste momenteel.


Met regelmaat eet ik deze omelet gevuld met feta kaas ,spinazie en afgetopt met een hete chili saus.


Ook lekker, roer ei met paddenstoelen en zelf gemaakte half gedroogde tomaatjes.



Groenten en fruit zijn een must. Komkommer ,aardbeien en watermeloen zijn laag in koolhydraten en zeer geschikt bij diabetes.
Blauwe bessen zijn ook lekker en laag in suikers .


En wat dacht je van een tray bake? Met geroosterde groenten, wat Hirze Kase e Kase Griller. 



Ik eet ook graag bramen, en stripkaas als tussendoortjes.


Dit zijn vooral lunch en ontbijt opties.

Bij het avond eten eet ik wel koolhydraten.

Reacties

Populaire posts van deze blog

TEMU Haul Augustus 2023

Opgemaakt & Declutter # April 2023