TEMU Haul Augustus 2023

Voor de mensen die Temu nog niet kennen, het is een webshop vergelijkbaar met Aliexpress en Shein.  Maar vaak nog goedkoper, wordt sneller geleverd en je kunt met enkele spellen shop tegoed of gratis spullen winnen. 


Vandaag laat ik je zien wat ik zoal besteld heb. En de prijzen ervan. Zoals dit leuke halloween spook voor 2,47.

 


Ik kocht ook dit leuke dekbed overtrek ( 15,00) kussenhoezen ( 3 euro per stuk) en wandkleed met maan ( 12,47)


Deze super zachte trui kostte slechts 5,38.



De rok was 7,18. Helaas valt deze erg groot uit. Maar over het algemeen kloppen de maten aardig.


Een leuk nachthemd voor 4,48



Een pyjama set voor 6,47


Een leuk kettinkje voor 1,08


En ook deze super leuke haarband kostte 1,08


Een haar clip voor 88 cent.


Deze 10 armbandjes zullen mijn nichtjes geweldig vinden. Ze kostten 1,34


Ik kocht ook nog 2 schattige octopus sleutelhangers voor de kleintjes. Deze waren 0,87 per stuk.


Een choker voor 44 cent.


En deze blush was maar 1,27


En als laatste kocht ik deze smallere nep leren haarband voor 2,17.




Ik ben blij verrast door Temu. De producten zijn goed verpakt aangekomen. Ze zien er kwalitatief prima uit en de prijsjes zijn fijn. Ken jij Temu al ? 



Reacties

Populaire posts van deze blog

Opgemaakt & Declutter # April 2023