Opgemaakt & Declutter # April 2023

 Deze maand zijn er weer een aantal producten de prullenbak en de deur uit gegaan, welke dit zijn lees je hier onder.


Als eerste gingen er maar liefst 2 parfums op.

Beiden wil ik in de toekomst opnieuw aanschaffen.




Noa is een musk geur met noten van pioen roos en hout noten.
Een lekkere rustige geur die niet te sterk is .



Dit luchtje van Ariana Grande is juist heel zoet en sterk.
Maar ook heerlijk. Vooral in de zomer maanden.




Deze 3 producten gaan weg omdat ze salicylic acid of lavendel bevatten, of omdat ik ze simpelweg niet ga gebruiken.




Elk jaar koop ik de vanilla pumpkin showercream van de bodyshop.
Heerlijke geur en ik zal deze dit jaar ook weer herkopen.



Deze showergel is van het Kruidvat maar ruikt een beetje rituals achtig, maar dan de helft goedkoper.




Ik maakte ook een pakje oogmaskers op. Deze koop ik al jaren opnieuw.


En er ging nog een showercream op van Dove. In de wintermaanden gebruik ik vaker creams dan gels.



Er ging ook een mini bodyshop banana shampoo op. 
Deze is erg fijn en hier zou ik graag een full size versie van hebben.


Reacties

Populaire posts van deze blog

TEMU Haul Augustus 2023