Opgemaakt # Juli 2023

 Ik was er een tijdje tussen uit en heb intussen ook niet heel veel opgemaakt. Vandaag laat ik de de producten zien die wel zijn opgegaan.


Een heerlijk winterse douchegel van Treacle Moon. Helaas heb ik geen reserve fles gekocht destijds want de geur en werking zijn fantastisch.


Er ging ook een fles handzeep leeg.

 


 

Deze scalp scrub kocht ik bij Primark. Het was echter een pain in the ass om het weer uit te wassen. Om deze reden zal ik deze ook niet opnieuw kopen.


En er ging nog een fles handzeep leeg. 



Deze shampoo van Nivea ruikt lekker zomers en maakte mijn haar goed schoon zonder mijn hoofdhuid te irriteren. Prima shampoo maar niet speciaal.



En dat was het alweer! Een kort artikel maar binnenkort ben ik weer terug met meer artikelen.

 

Reacties

Populaire posts van deze blog

TEMU Haul Augustus 2023

Opgemaakt & Declutter # April 2023