Boek Review: Malorie

Laatst las ik Bird Box , de boek tie-in van de bekende Netflix film van enkele jaren geleden. Ik was blij verrast toen er ook een vervolg bleek te zijn in het vorm van een boek. 


In ''Malorie'' neemt de schrijver je mee in het leven van Malorie en haar twee kinderen die inmiddels 16 jaar oud zijn. Na al die jaren ''blind'' geleefd te hebben vertrouwen zij op hun oren. Als Malorie denkt dat haar ouders die ze al die jaren  dood had gewaand misschien toch blijken te leven gaan ze een nieuw avontuur aan. Dit keer niet op een bootje over de rivier, maar in een trein. Maar gevaar ligt altijd op de loer en Gary is altijd dichtbij..


Wauw, wat een boek. Ik denk dat ik dit deel bijna mooier vind als deel 1.  Het is spannend, emotioneel, je bent nieuwsgierig en veel geheimen worden blootgelegd. Het boek leest gemakkelijk weg. Je leeft mee met Malorie als moeder, Tom als opstandige tiener en Olympia de verstandige dochter die geheimen met zich meedraagt. Ik hoop dat hier ook nog een film van komt want Josh Malerman heeft hier een meesterwerk afgeleverd.


Mocht jij dit boek nu ook graag willen lezen? Ik verkoop mijn Engelstalige exemplaar. voor 4,50.

Reacties

Populaire posts van deze blog

TEMU Haul Augustus 2023

Opgemaakt & Declutter # April 2023